torstai 30. toukokuuta 2013

Sivuprojektisekoilut etenee. Elikkäs tein siitä sinisävyisestä langasta tuollaiset säärystimet tai hmmm... epä-sukat. 

Ai että kun on sopivasti sävy sävyyn!

Kivathan niistä tuli ja tulee varmaan pidettyä näin kesälläkin. Mitään ohjetta en seurannut, mutta nuo ovat niin yksinkertaiset, että ei paljoa tarvinnut pysähtyä pohtimaan. Nyt jälkeenpäin ajatellen olisin voinut tehdä tuosta kantapääaukosta vähän pienemmän, mutta jos se löystyy ja lepattaa liikaa, siihenhän voi pujottaa vaikka ohutta kuminauhaa kiristykseksi.

Oon muuten salaa ehkä vähän sitä mieltä, että jonkinlainen point of no return ylitetään siinä vaiheessa, kun Tiimarissa kertakäynnillä kulunut rahasumma on lähempänä viittäkymmentä kuin viittä euroa. "En etsi mitään erityistä, mä vaan kattelen" jooo ja sitten raahataan säkillinen helmiä ja ketjuja ja nauhoja kotiin (eikä käytetä niitä ikinä). Näin kävi mulle aika usein, kunnes ymmärsin rajoittaa tiimarikäyntejäni. Eilen menin pitkästä aikaa "vain kattelemaan" mutta mulla on nyt tuhlauskielto päällä joten homma pysyi hanskassa.

Ostin kyllä helmiä, mutta ihan vähän vain! Tällaiset korvikset syntyi ensimmäisenä:



Sama ostohimo ilmenee myös Eurokankaan palalaareilla. Olen asettanut itselleni osittaisen porttikiellon myös sinne. Kankaat aiheuttaa kaiken lisäksi enemmän vaivaa, koska ne vie tilaa toisin kuin helmipussukat. Niihin myös saa sitä rahaa uppoamaan tehokkaammin. Tämä osteluhulluus pätee tietysti mihin tahansa askartelu- ym. krääsäkauppaan, mutta minä asun Takapajulassa, eikä täällä ole kovinkaan paljon tarjontaa. Nettikauppoja selaillessa ei samalla lailla menetä itsehillintäänsä, kun eihän asiat tietenkään näytä yhtä kivoilta tietokoneen ruudulla. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti