torstai 29. elokuuta 2013

Käsityörintamalla on ollut hiljaista. Varsinainen päivätyö kavensi vapaa-aikaa ja tässä on ollut kaikkea muutakin tekemistä, niin ei ole tullut tartuttua puikkoihin.

Ideoita kuitenkin pukkaa eli eiköhän tässä kohtapuoliin olla taas kyynärpäitä myöten langoissa. Toteutettavien listalla on Veera Välimäen IHANA Still Light- tunika. Oon toljottanut sitä Ravelryssa vuoden verran ja nyt sain viimeinkin sen ohjeen näppeihini avattuani PayPal-tilin. (Samalla avautui mahdollisuus sijoittaa omaisuutensa kaikkiin muihin maksullisiin Ravelry-ihanuusohjeisiin [Ebaysta ja Etsysta ym. puhumattakaan], tietää ainakin mitä varten käy töissä...). Lankaa mulla ei tuota Still Lightia varten vielä ole, eli täytyy joko tilata tai odotella seuraavaa reissua paremmille lanka-apajille.

Toinen juttu on hame. Haluaisin neuloa paksuhkosta langasta lämpimän talvihameen, sillä itsehän olen niitä naisia, joka heiluu hameessa ympärivuotisesti. Ohjetta ei mulle vielä ole, mutta jos ei sopivaa löydy niin eiköhän ilmanki saa jotain aikaiseksi. 

Oon tehnyt yhden hameen joskus Novitan ohjeella 7 Veljeksestä ja se on tosi kiva ja lämmin, mutta tein siitä vähän liian suuren. Tämä seuraava hame voisi olla esimerkiksi Isoveljestä ja hieman lyhyempi ja istuvampi kuin tuo edellinen. Sellainen tiivis ja jämäkkä. Tekis mieli sanoa, että olisipa jo talvi, mutta parempi varmaan jättää sanomatta...




Nää huonot kuvat ei kyllä tee oikeutta tuolle hameelle


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti